منشور اخلاقی شبکه بهداشت و درمان
هرکس برادر مسلمان خود را با کلمه ای لطف آمیز تکریم کند و غم او را بزداید همواره در سایه جاودان لطف الهی است. «رسول اکرم (ص)»
· رعایت ادب، نزاکت و تواضع در برخورد با ارباب رجوع
· ارائه اطلاعات، توضیحات کافی در مواقع مورد لزوم به ارباب رجوع
· ایجاد فضای مناسب و برقراری ارتباط شایسته و صمیمانه بین مسئولان، کارکنان و ارباب رجوع
· رعایت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع
· توجه به صحبت ها و خواسته های مراجعان و حداکثر تلاش در پاسخگوئی و ارائه خدمات به آنان
· انجام دقیق، سریع و صحیح کار و جلوگیری از تضییع وقت و تسریع در اجرای امور به نحو مطلوب
· انجام وظایف بصورت مستمر و کارآمد همراه با سرعت و منطبق با قوانین ومقررات سازمان
· خودداری از مظاهر فساد اداری نظیر توصیه، سفارش و اخذ هرگونه هدیه غیرمتعارف و وجه نقد
· انجام فعالیتها بر اساس زمان پیش بینی شده
· انجام فعالیتها بر اساس روش مستند و مشخص نه بر اساس سلیقه کارکنان یا مدیران
· رعایت نظم، انضباط، آراستگی ظاهری و استفاده از پوشش متناسب با عرف و فرهنگ جامعه
· پرهیز از استعمال دخانیات در محیط کار
· استقرار تجهیزات بصورت دقیق و منظم به نحوی که در زمان مورد نظر به راحتی در دسترس باشد.
· استفاده از وسایل ایمنی حسب مورد
· جلوگیری از اسراف و تبذیر از امکانات و اموال دولتی
· برقراری توازن و اعتدال بین زندگی شغلی و خانوادگی
· استفاده صحیح از اختیارات شغلی
· درک صحیح اهداف سازمان و تلاش به منظور همسوئی اهداف فردی با آن
· احساس مسئولیت در قبال وظایف محوله و اهداف سازمان
· رعایت دقیق قوانین و مقررات سازمان
· خودداری از تسلیم مدارک و اسناد به اشخاصی که حق دریافت آنها را ندارند.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: